Måndag i maj och aprilväder

Idag har det varit riktigt aprilväder med kalla vindar och regn och hagel.
Efter jobbet hade jag bestämt att jag skulle gå och se om jag kunde få tag i en ny bikini alt. baddräkt. Det kändes inte särskilt inspirerande och kul att gå och köpa det när det var så kallt. Men eftersom jag ska till Italien om några dagar och min gamla bikini är sliten så fanns det inget val.
Som tur var fick jag tag i en bikini som jag gillade direkt på Intersport.
I fredags hade jag också shoppinglust och köpte några nya tunikor inför resan samt ett par sandaler att ha om vädret tillåter.


En blå tunika med underklänning, vita capribyxor och sandaler.


En blommig tunika/klänning med matchande tights.


En turkosmönstrad bikini + ett par extra byxor i svart.

Kommentarer
Postat av: Elin din dottiir

De var en bra helg!

usch ja, spelar nog ingen roll hur många skavanker man har, ångest i provrummet drabbades jag också av. USCH!



Shoppingen såg typical mamma majsan ut, såg fint ut! :D

Paketet har inte kommit än, tror det tar mellan 10 - 14 dagar ungefär. Så hoppas på att få det snart, spännande :D

Ska ha födelsedagsfika med svensk jordgubbstårta på onsdag, men kan vi skype vid två min tid, 8 din tid på onsdag?

Puss o kram

2010-05-11 @ 02:29:00
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Elin din dottiir

:D

Ja, snygga och höga!

Nope, inget paket idag heller, dock kommer posten sent så kanske kommer senare, eller imorgon.. märks. :) NYFIKEN. Det kommer när det kommer, de tar sin tid med paket skickade. :)



Kram /Dottir

2010-05-11 @ 20:33:00
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: mamma

Javisst, kl 20.00 svensk tid i morgon blir bra. Det var det du menade eller hur? Har precis varit till Marianne och Per (Erik N:s mamma och pappa) och lämnat 50 st fiftyfiftyklubbor som de ska ta med till Erik. Det var det enda han ville ha, så jag hoppas att han blir nöjd. Mamma

2010-05-11 @ 20:49:05
URL: http://lonelymajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0