Glad och nöjd dotter

Pratade på skype med en nybliven 20-årig dotter i går kväll. Som utlovat så sjöng jag också för henne "Ja må hon leva" och därefter fyllde far i med ett fyrfaldigt HURRA! HURRA! HURRA! HURRA!
Lite pinsamt för Elin kanske men hon påstår att hon gillade det...?????

Det var också roligt att höra att paketet hade kommit fram, precis lagom till hennes födelsedag. Det gick ändå ganska snabbt tycker jag. Jag skickade paketet på tisdag kväll förra veckan, och då tror jag inte att det gick iväg förrän dagen därpå. Elin fick paketet på på tisdag eftermiddag (USA-tid). Där är det service vill jag lova. De kommer med paketen till dörren direkt........SUPER eller hur??

Hursomhelst så verkar det som om hon blev jätteglad över paketet ("och häftmassa hade du köpt också"?). Ja, du ville ju ha det!? 
Tydligen finns inte denna fiffiga uppfinning i det annars så fiffiga landet USA.
Elin, detta kanske kan bli en framgångsrik affärsidé "over there", HÄFTMASSA! sticking dough? Skämt åsido..... hon ville ha det för att kunna sätta upp lite bilder på väggarna i sitt rum för att få det lite mer personligt!
Jag frågade hur osten såg ut/verkade!!?? Man undrar ju efter en vecka på väg över halva jordklotet!!?? Jodå, den var väl lite mjuk, men den ska nog repa sig efter ett tag i kylskåpet......hoppas jag!

Idag är det packning som gäller! Vi åker till Italien imorgon, om det nu ev är någon som missat det?
Här i Svedala har ju våren varit så kall så jag har faktiskt inte ens tagit fram sommarkläderna än......... hoppas att de passar??? Nåja, jag var ju och shoppade lite nytt i förra veckan så det ska nog gå bra.
På lördag så kommer vi att ha en utsikts som ser ut så här:


Kommentarer
Postat av: Elin

Det var uppskattat, alltid lika uppskattat mammsen!



Osten hade hårdnat till sig nu och smakade delikatoooo kan jag lova! Efterlängtat!

Till veckan ska jag framkalla bilder tänkte jag, så då kommer häftmassan väl till pass :D



Ha en helt UNDERBAR semester i ITALIEN NU! Hoppas inte skit vulkanen sätter stopp för flygtrafiken och att ni får tur med vädret!

Saknar och älskar er! Puss /dottir

2010-05-14 @ 05:06:11
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0