Gråtrist vanlig torsdag

Ivan (katten) väckte mig inatt vid 3-tiden och ville gå ut. Egentligen ett gott vårtecken eftersom hon inte knappt velat gå ut överhuvudtaget denna vinter. Men marskatt är väl att ta i ändå, hon är ju steriliserad!!!????
Efter denna ofrivilliga väckning så kunde jag naturligtvis inte somna om direkt. När klockan ringde vid 6.15 så stängde jag av den och sov vidare en stund. Vilken tur att jag vaknade kl 07.00 annars hade det kunnat bli första gången i mannaminne som jag försov mig.

Annars har dagen gått sin gilla gång med lektioner på förmiddagen och arbetslag på eftermiddagen. Skönt att det är showvecka/temavecka nästa vecka och därefter påsklov! Fastän det inte var länge sedan som vi hade sportlov så ställer man in sig mentalt på veckorna då man är ledig.

En bild på dumma Ivan som väckte mig inatt:


Men så här så är hon ändå ganska söt, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha.. som tur är så ingår tandläkarbesök på min försäkring, e väl "bara" besöket man måste betala för sisådär 300 dollar :P

Haha.. älskar den låten, spelas på radion hela tiden här :D



Mysig Ivan är! nu är det din tur att få smaka på hennes väckning hörru! :P

2010-03-26 @ 01:46:18
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0