Väckt av katten - igen!

Idag blev jag återigen väckt av Ivan, före kl 6 på morgonen, och sen var det naturligtvis inte en chans att somna om. Det är väl konstigt att när man är ledig och vill sova så får man inte eller kan man inte. Nåja, jag kunde istället lägga mig en stund på soffan i eftermiddag istället för en tupplur, det var faktiskt inte så dumt. Och dåligt samvete behöver man inte ha heller eftersom jag är helt allena hemma!
Blev väckt i min slummer av att Elin ringde på Skype. Det var roligt att prata med henne eftersom det nog var ca två veckor sen som vi pratades vid senast. Hon verkade lite "down" men det blir väl så, ibland upp och ibland ner!

Tidigare i dag tog jag mig en cykeltur ner på stan och blev bjuden på lunch av Anders - lyxigt! Av detta blev jag på så gott humör så jag gick och köpte mig ett par snygga skor. Jag tog dem på öppet köp eftersom jag på äldre dar har blivit både känslig och klok. Det har hänt tidigare att jag köpt för små skor som jag aldrig kunnat använda, därför tänker jag verkligen känna efter denna gång så att det blir rätt.
Jag ville ha ett par skor med lite klack men som ändå var snygga och bekväma! Och det verkar de här vara..... men som sagt jag ska ge dem lite tid för säkerhets skull!

Så här ser de i alla fall ut:


Kommentarer
Postat av: Elin

Skorna ser schnygga ut. Kör på't om de känns bra! :D

När du kommer hit kan du shoppa, här har de tusentalsskor. Seriöst!

2010-04-08 @ 04:23:38
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0