Positano Amalfikusten

Ikväll hade vi en trevlig italienafton med god mat à la Italien hos Lena och Lennart. Vi åker till Amalfikusten 14-19 maj och ska bo i pensionaten Villa Verde i Positano. Utanför ligger Capri som vi också naturligtvis ska besöka. Här kan ni se vackra bilder från Positano och pensionatet.
http://www.pensionevillaverde.it/

Det ska bli så kul att få se lite mer av Italien. Jag har bara varit i Rom tidigare, vilket i sig var en fantastisk upplevelse. Men nu kommer det att bli möjlighet att få uppleva mer av kulturen och naturen längs västkusten söder om Rom.

Kommentarer
Postat av: ELin

Härligt att eran kväll blev trevlig!

Nu är klockan tio över två på nattten och jag ska sova nu. Antar att du snart ska gå upp! haha.

Angående hotell så kan ni atingen välja inne i CITY, eller så bokar ni ett hotell längst min "tåglinje".. men de kostar ju med tåg ocksådära också, men.. tänkte, jag vet inte. :P Bättre pris på de på long island :P



Ha en fin lördag kääääre mamma <3

2010-04-03 @ 08:11:13
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0