På väg till Sälen

Om ca en halvtimme är vi på väg till Sälen på minisemester. Varför åka till snön, när vintern är på väg att ta slut kanske vän av ordning undrar? Jo, men det är faktiskt något speciellt att komma till fjällen i april när det är varmt i luften och man ändå kan njuta av en skön skidtur. Det finns nog inget så vackert som vita vidder i strålande sol på en klarblå himmel. Nu har de tyvärr inte lovat så fint väder, men det är ändå skönt att få komma hemifrån några dagar tycker jag. Sedan känns det väldigt bra, när man kommer hem, att få tvätta alla vinterkläder och hänga undan dem till nästa vinter.
Fastän vi bara är två så är det förunderligt vad mycket packning det blir ändå:



Här står Anders och sliter med att ta bort vallan som jag åkt på ända från ifjol:



Eftersom jag inte har någon bärbar dator så blir det nu ett uppehåll i mitt bloggande tills på söndag. Förhoppningsvis har jag då fina bilder att visa från vår semester.

Kommentarer
Postat av: ELin

vad söt han är, pappa!!!

Hoppas eran weekend är toppen!

Tänker på er!

Puss o kram/ dottir

2010-04-10 @ 07:30:06
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: ELin

Angående min shopping så shoppar jag precis hur mycket jag vill! HA HA HA.

2010-04-11 @ 19:25:57
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0