Ledig dag på jobbet

Gick upp tidigt i morse eftersom jag skulle lämna plasma 08.30. Därefter åkte jag till jobbet och gjorde en hel dag nästan.
Mellan 10.00 och 16.00 så fixade jag material till Erika och mig själv som vi ska ha inför sista delkursen i SVA. Därefter planerade jag engelska för två veckor i åk 9. Sist, men inte minst och det bästa av allt, så städade jag på mitt skrivbord och i mina mappar. Det var inte en dag för tidigt! Jag fattar inte var alla papper kommer ifrån i denna så kallade papperslösa datorvärld...????? Gud, va skönt det var att äntligen få ordentligt med tid för att göra en riktig ordentlig städning. Tyvärr så hinner man aldrig göra sådant på den ordinarie arbetstiden, ialla fall inte jag!!??
Nu behöver jag i alla fall inte tänka på sådant här när jag och Anders ska hurta omkring i skidspåren i Sälen under veckoslutet. Idag har vädret varit grått och trist och regnat har det också gjort. Jag hoppas verkligen att det blir bättre till helgen för nu vill jag har SOOOOOOOOL!
Finns det något bättre än just den kombinationen, dvs SNÖ OCH SOL! Nej det tror jag inte! Och sen, när vi kommer tillbaka så får det gärna bli vår och varmt hur fort som helst, det gör inte mig något! Därefter så väntar, förhoppningsvis, en lång och trevlig golfsäsong också!


Från Vändplan Invitational sommaren 2009


Anders tar ett kvällsdopp i Räköken


Solnedgång vid Räköken med Karins silhuett i förgrunden

Kommentarer
Postat av: Elin

Den sista bilden är riktigt härlig! Du är allt lite estetisk du också mamsi!

Jag loggar in på skype vid elva min tid imorgon, klockan fem din tid. OK?

Jag ska ta en springtur först!

Så fem imorgon hörs vi.



Puss och kram <3

2010-04-07 @ 04:34:31
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Karin

Läckra bilder. Man blir sugen på lite av varje. Man får hoppas på en fin sommar.

2010-04-07 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0