Dagen efter lång festhelg

Idag sov jag väldigt länge.... men det kändes faktiskt helt OK efter denna långa helg med tre kalas! Det var nog på gränsen vad jag egentligen klarar av, men det har varit tre väldigt trevliga kalas!

Sista festen igår kväll var på Logen i Edane där Maria och Kerstin firade sina 50-årskalas. Fullt med folk, ca 100 personer, buffé och levande musik! Kan det bli så mycket bättre! Som sagt så var jag ganska mätt på festande efter två avklarade men det var mycket trevligt att träffa gamla bekanta och få prata med dem. Maten var också superb!!! Duktigt gjort tjejer! Men jag är inte avundsjuk på allt jobb som ni säkert hade efteråt med att städa också, det brukar inte vara så kul!

Ja, nu är väl snart alla 50-åringar avklarade så det blir att se fram emot 60-årskalasen nu, eller?? Men ännu finns några kvar, enligt ett rykte så är det fem stycken som fyller jämnt nästa år!!?? Puh, det kommer att bli slitigt! Om ni nu inte är så smarta som Maria och Kerstin och slår ihop era kalas ni också. Det är ju faktiskt väldigt praktiskt.

Idag har "Bobbo", dvs Christian, kommit hem från Thailand och kommer förhoppningsvis hit senare för att hämta sin bil. De är säkert väldigt trötta och slitna efter den långa resan hem. Jag minns för 1,5 år sedan när vi kom hem från Thailand, då tror jag att det tog minst en vecka innan jag hade vänt rätt på dygnet. Det var väldigt jobbigt. Men, man får ta det onda med det goda, eller vad det nu är ordspråket säger?

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj mamma, ni festar mer än mig!

Är det verkligen rätt.. 20 vs 50 åring? mjo, kanske! Kul att ni haft trevligt!'



vad sägs om skype samtal vid halv ett min tid på Onsdag?

Halv sju din tid alltså?



Puss <3

2010-04-06 @ 05:08:12
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0